Selasa, 6 Mei 2008

PeRsEmBaHaN pELaJar

mse ari senin ari2 de r pesembahan sempena sambutan ari guru peringkat skul...so pihak skul wt secare beperingkat r coz 16 mei nanti skul aku exam tapi still sambut gak....pesembahan 2 stat dari kul 12.40 sampai kul 3.oo ptg...pesembahan yang paling aku suke drama "Jalan sempit"novel dak2 fom 3...hak hak....yg blakun 2 sume dak2 klas 3 is(dak2 pandey)cume sowg je sesat "wan"die jadi mat rempit besz gile die blakun,lawak n slalu buat aku nk gelak mse die ckap...watak2 utame tok ngulu,wife tok ngulu,dollah,mak cik joyah n bla..bla..bla...kesah dollah ney camney die nek moto bawak laju siot pas2 die x prasan mak cik joyah 2 de kt dpan...mak cik joyah pun hangin satu badan r pas2 ajak g jumpe tok ngulu...sblom jumpe 2 mak cik joyah tuduh r dollah 2 nk langgar punggung die ayat die camney r" aku tahu le kamu 2 nk lanngar punggung aku"wakakakakkaka...time ney sume owg gelak n gelak...aku lagi la...ayoyo....x reti camne nk cite n mmg lawak giler r...bleh pecah perot aku tapi mujur x pecah agy...wakakakakaka...tok ngulu ngan wife dye aku suke gak ayat tok ngulu camney r "ayang ney knape kn abg da bgtau"wakakakakakkaka.......time ney mmg sume gelak r n boo dieowg..pas2 da lme2 2 dieowg duk bincang kn temasok la poblem yg len...dollah ney mnx air camney r dollah kate"kami nie da 12 owg xde air ke"...wife tok ngulu pon g la pangey die nye owg gaji "senah oo senah mne airnye"...fuyooooo kowank tau x spe senah 2...senah 2 cekgu displin skul aku...wakakakkak....pas2 d..ke dollah 2 kate "cantik...time kaseh syg"wakakakakka.....kalo aku x brani r nk blakun cam2...wwakakakkaka...

pesembahan yang paling bosan siot..........puisi........wekssss nk muntah aku mendengar c atikah ngan asfazira bce...wat aku rase nk tido je kt dewan 2....bce tegagap-gagap mcm bgos sgt...pas2 belagak ngan aku la plak...sblom dye bce ade ke dye kate camney "tgk aku msok sukerela" padahal dye yg beria-ria x nk msok n cekgu yg pakse sebenarnye....weksssss nk muntah aku ngan pangai die 2 macam bgos sgt.....hampehhhh tol.....

TARIAN.....dak2 yang menari ney nari gune lagu "beautiful gurl"tapi x beautiful pon..hak hak...x bape besz.....memule sharlinny ngan adeq(anak sir gaminy owg india) die wt shuffle.......tapi mmg kuang ajar r dak2 ney kate coz ade ke ajak cekgu nari skali..ustazah aku tengok geleng kpale....huhuhuhu...pe nk jadi ney....

tapi yang x besz kene balek lmbt 15...huhuhuhu...sebenarnye byk lgi pesembahan yg diowg wt.....aku ngah lapa gile.......da la x sabo da nk balek umah...nape x sabo??coz aku nk makan r...hak hak....

Tiada ulasan: