Khamis, 15 Mei 2008

bEsz FwenZ 4 Eva


NuRuL sYaHiRaH BT ZaHaRuDDiN~~~~kiTe kawan sejak darjah 5 agy skunk da form 1....maybe kite akan terpisah coz ayah aku de kate dye kne tuka tempat keje kt qlate...memang qlate kampong aku ak??(huhuhu aku ney kampong sendiri pon leh lupe ke)....tapi bukan kat pasir mas ayah aku kene tuka tapi kat jeli....jauhhh siot ko tahu dari pasir mas.........ayah aku na wat permohonan biar x yah kene tuka lorh tapi kalo x dapat terpakse r kene keje kt sane gak....so kalo jadi kene tuka mak aku kate kne pindah r tapi pindah taon dpan...mak aku suh abizkan form 1 kt sini..........huhuhuhu.........arap2 ayah aku x jadi kene tuka.......wat eva pon kalo ayah aku kene tuka pon kite still "besz fwenz 4 eva" right???????huhuhuhu.............agagagagagagagagagagag..........

Tiada ulasan: